Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Brno, je velmi milé - Moje město studia. Rodiče mne vyslali, aby se mi lépe žilo. Já to pochopil tak, že tam mám pít pivo a tropit vylomeniny. Zážitků by bylo na hutný blog ! Roušku jsem neměl - Pravda, podroušeni jsme byli často ! Doba se poposunula ...

Mám hezkou roušku ! Poznatky - Mlží se mi brejle a ještě jsem nepřišel na postup, jak se s tou nasazenou dá kouřit ? Zajímavost zvyku, při fotech se usmívám ! Jak to pod maskou bude vidět, netuším ! . Do archivu, pro vnoučata - Dědo, co to byla vlastně za doba ? No divná ! - Jo, jo se Štatlbotkami na Šmirgl a šup na Prígl - To bylo u hrnku, betálně lepší ! ... :-)

2 0
možnosti
PV

P20a47v46e86l 89V61é97b35r

21. 3. 2020 20:29

Když jste se tak divil Burešově ulici, tak kdybyste pokračoval po kolejích dál na Řečkovice, tak byste se dočkal ulice Járy Cimrmana...

0 0
možnosti
TT

Nabízela se taky cca 100m procházka k bývalému hotelu Slovan, kde takový jeden malý Bureš zazdil pasáž a hotel přejmenoval na Passage. Nevím, jestli Jára Cimrman vymyslel prostředek proti zvůli, ale i tak to tam slouží jako test na chápání černého humoru.

0 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 511x
Zkušený manažer, obchodník, konzultant. Zájmů širokých, leč vždy blízkých přírodě, fotografii a cestování.

Seznam rubrik