Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autor epopej odkázal Praze za konkrétních podmínek. Kdyby M. Krumlov obrazy nechal shnít, kdo by je hledal.Rv

0 0
možnosti
Foto

Po pravdě vůbec nechápu jak to myslíte.

1 0
možnosti

Jako rodilý a dlouhožijící pražák,nyni již mimo metropoli, jsem byl vždy proto , aby SE zůstala v MK, myslím ale, že to rozhodnutí na názoru obyč. obyvatele Prahy zase tolik nezáleželo....

0 0
možnosti
Foto

Ale jistě, já vám věřím. S těmi Pražany to byla nadsázka ve smyslu že ti co to rozhodují jsou Pražané. Ale jinak je mi jasné, kdyby byla anketa tak si skoro myslím, že normální Pražáci by to skutečně nechali na Moravě.

0 0
možnosti

Dvakrát jsem ji v krásném Moravském Krumlově navštívil a je mi velice smutno, že poputuje do Prahy...Rv

1 0
možnosti

Zasloužená karma. :-)R^ Psal jsem to už dřív. Praha se bez Slovanské epopeje obejde.

5 0
možnosti

J12a37n 88R31á88ž

11. 2. 2022 18:29

Karma

Jednání Prahy v souvislosti se Slovanskou epopejí mi velmi připomíná děj povídky Jiřího Wolkera "O milionáři, který ukradl slunce"

5 0
možnosti

Jeste ze o tom nic nevim. Tu povidku jsme meli jeste s povidkou sluzka jako povinnou. Tusim ze to bylo v sedme nebo osme tride.

0 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 511x
Zkušený manažer, obchodník, konzultant. Zájmů širokých, leč vždy blízkých přírodě, fotografii a cestování.

Seznam rubrik